Rabu, 1 Jun 2011

Sejuta Klik Untuk Banyak iPAd 2

Assalammualaikum...

Entry aku kali ni..
khas aku tujukan kepada semua pendengar setia
station radio yang Lebih hangat Daripada Biasa
apa lagi kalau bukan Hotfm..


Sebelum ni kita sedia maklum yang Jack Sparrow bukan saja
menjadi lanun di laut..tapi sekarang dah moden sikit dalam bab
hacked meng"hacked" di internet..dan dia dan anak kapal yang menggelarkan diri
RileksCrew+H3x4 Crew+Newbie3vilc063s+Ha¢kin | Cr³w
telah menakluk laman kipas (fan page) Facebook Hotfm pada 10 May 2011..


Jadi disebabkan lanun dan menakluk fan page diorang..
terpaksa la Hotfm buat fan page yang baru ..
dan sekarang ni, diorang sedang bertungkus lumus untuk mengumpul
kembali pengikut-pengikut setia Hotfm di facebook diorang
dan berjanji akan memberikan Hadiah Besar kepada
pengikut setia fan page tersebut jika berjaya mencapai
angka 700,000 dan mensasarkan 1,000,000 "Like"

Jadi lebih ramai yang meng"l" fan page Hotfm
lebih cepat la diorang nak bagi hadiah-hadiah..
dan antara hadiah yang diorang nak bagi kepada pengikut
setia diorang iPad 2 dan ada juga wang tunai sehingga RM 10,000.00

Woww..ni dah giler banyak hadiah dah ni..
jadi pada korang yang belum lagi "LIKE"
Fan Page Hotfm yang baru boleh je cari fb diorang
atau aku bagi cara paling senang untuk korang nak cari..

Korang hanya klik Fan Page Hotfm di sini..


Jadi lebih cepat, dan lebih ramai yang meng"LIKE" fan page FB diorang..
lebih cepat la diorang nak bagi hadiah kepada yang bertuah..
jadi aku berkempen ni untuk aku cepat boleh menang iPad 2..
sape yang tak nak iPad 2 free kan..

So aku stop entry kali ni di sini..
dan selalu lah buka FB Hotfm tu ye...

Tiada ulasan: