Sabtu, 30 Julai 2011

Salleh Yaacob dah cukup koata dahhhh...

Assalammualaikum..

Ok aku tau yang maybe story aku ni dah agak lambat untuk korang semua kan..
tapi aku  tetap nak gak updates untuk korang semua..
seperti sedia maklum yang abg Salleh Yaacob atau lebih dikenali sebagai SY
di station radio SINAR Fm kn yang dah cukupkan koata dia..
pasti ada antara brader2 yang dah memang kompom makan hati
sebab tak dapat green light nak kawen lagi kan..

HAHAHAHA..korang kira okey la tu dah kahwin..
yang ku ni masih single meng single lagi ni macam mana pulak kan..
tp aku tetap nak tabik toing toing la kat brader kita ni kn..
dah cukup 4, tapi tetap bahagai dan harmoni ja life diorang kan..

mana tak nya..isteri abg SY (EMY) kita ni dapat RM 25,000.00 sebagai wang hantaran
yang diambil semperna umurnya yang ke 25 pada hari pernikahan diorang..
cukup bermakna sekali simbolik perkahwinan diorang ni kan..

Jadi entry kali ini aku nak muat naik beberapa gambar yang boleh aku kongsi
dengan korang semua sebab sudi singgah kat belog aku yang
tak se megah mana pun kan..

Jadi enjoy all picture semasa berlangsungnya pernikahan dan semasa persandingan
yang diraikan dalm suasana yang sederhana tapi tetap meriah..

So hope kita boleh jumpa lagi dalam entry aku yang akan datang..

Tiada ulasan: