Selasa, 13 September 2011

Lagu layan perasaan

Assalammualaikum...

Selamat Hari Raya Aidilfitri...Maaf Zahir Dan Batin...
rasany belom terlambat lagi kalau aku nak ucapkan ucapan raya semua kawan-kawan yang selalu singgah kat blog aku yang tak seberapa ni...walaupun sepanjang bulan puasa aku sekali pun tak pernah update blog nie..tapi nie dah masuk hari ke 13/14 raya baru aku boleh update blog ni untuk korang semua..

Untuk Netry aku kani nie..aku update kan lagu yang sememangnya menjadi kegilaan orang untuk mendengar kat radio (padahal aku yang melalak tengok kat youtube)..

Hope korang enjoy untuk update aku yang dah lama tak update ni..

Dadali - Saat Aku Mencintaimu

Afgan - Pada Mu Mu Bersujud

Azlan & The Typewriter - Jeritan Batinku

Memang lagu ni yang selalu aku pasang kat lappy ni kalau online..sememangnya lagu ni dalam maknanya dan lirik lagu ni boleh layan sampai korang nangis pun boleh..

Aku stop entry sampai sini dah harap jumpa lagi dalam entry yang akan datang yang entah bila lagi aku nak online untuk update..tapi in my next entry..aku nak share dengan korang pengalaman aku masuk rumah Monafendi yang dekat seksyen 12 yang dikatakan berhantu..tapi aku tak janji dalam masa yang terdekat sebab aku nak study untuk my final exam sem 1..korang doakanlah aku boleh jawab exam nanti dengan tenang dan senang aku menghafal laaa nanti...


Tiada ulasan: