Khamis, 7 Julai 2011

Bila Hati Mula Berbunga

Assalammualaikum...

Hai kawan...aku just nak share ka ngan korang semua dimana aku sekarang suka sangat dengan lagu cinta dan lagu raya sekarang nie... jadi aku ambil keputusan untuk senaraikan beberapa lagu yang sangat menjadi kegemaran untuk aku dengar sekarang nie kalau aku menyinggah kat cyber cafe ni..

Aku harap korang pun akan terhibur dengan lag yang aku senaraikan dalam entry aku kali ni yang berkisarkan tentang hati aku yang tenang bila terpandang seseorang..jadi kalau korang dah paham dengan lagu yang aku selitkan ni, jadi korang pun pasti tau perasaan aku ketika ini kan..jadi aku doakan korang juga akan sentiasa berada dalam zon gumbira saja sekarang ni..tak kisah la korang nak bercintan cinton dengan siapa pun sekarang nie..

Jadi aku tinggalkan entry aku kali nie denganlagu-lagu untuk korang melayan jiwa di malam malam macam nie ok...





You're My Everything - Santa Esmeralda

 
 My All - Mariah Carey


 My Baby You - Marc Anthony




2 ulasan:

N.A.I berkata...

wah..lyn jiwang jgk yea alang ni..hehe..
alhamdulillah bgs la alang gmbira skrg...
kte doakan alang yerr... =)

aryll berkata...

hehehe..mmg hati tgh berbunga2..
2 yg terlayan lagu nie plak nie...