Khamis, 28 Julai 2011

Salam Ramadhan

Assalammualaikum...

Setelah sekian lama aku membisykan diri dangan pelajaran kat kolej ni..
nak online..kalau online pun untuk facebook kejap saje..
tapi pejam celik, pejam celik..beberapa hari lagi kita dah nak masuk bulan puasa..
tahun ni merupakan tahun pertama bagi aku berpuasa sebagai anak perantauan..
huhuhu..sedih saje dengar kan..tapi takde la jauh mana sangat pun..
kat area shah alam jew pun..tapi aku tetap nak create entry aku kali ni untuk peringatan korang semua doa-doa untuk berpuasa..biasa la..puasa setahun sebulan jew..nak ingat semua doa tu pun kadang malas jugak kan..
jadi aku selitkan doa-doa niat puasa agar korang takde la terkial-kial nak ingat balik doa puasa korang tu..

Aku harapkan korang semua puasa penuh la erk..
aku dah bagi doa niat puasa..jangan pulak korang nak cari alasan korang lupa doa nak puasa pulak..
ade jugak yang kena luku kepala pulak nanti..
tak pun naik van jenazah beramai-ramai sebab kantoi tak puasa tengahari pulak nanti..

so aku stop entry puasa aku ni..insyaAllah aku update lagi nanti dengan korang semua..

Tiada ulasan: