Isnin, 31 Oktober 2011

Goliath Band on my Twitter...

Assalammualaikum dan salam 1 Malaysia..

Pertama sekali, aku just nak share jew la dengan korang semua kan..walaupun berita ni bukan penting sangat nak share dengan korang kan..tapi sekadar aku nak share seronok dengan korang...

Hahaha..dengan bongkaknya aku memang ada la twitter sendiri kan..walaupun korang ada yang tahu atau tak tahu dengan kewujudan twitter aku ni.. So sekarang aku nak mewawarkan bahawasanya aku pun ada twitter ok kawan-kawandan korang pun jangan lupa follow aku juga yee..tapi ini bukan yang aku nak highlight kan dekat entry aku kali ni..tapi aku nak bagitau yang twitter aku telahpun di Follow oleh Goliath Band dari Indonesia..

** klik gambar untuk besarkan gambar ni..

Memang aku sedia maklum yang korang ni mungkin kurang tahu dengan kewujudan Goliath band ni..so aku nak berkongsi la dengan korang semua tentang Goliath band ni.. Kumpulan ni diwujudkan sekitar bulan February 2009 yang dianggotai 6 orang anak muda dengan posisi Ary Irawan (Ary) - Vocal , Dara Priana (Dara) - Gitaris , Rizal Gunawan (Rizal) - Lead Gitar , Izwa Yusman (Izwa) - Bassist , Ardyan Motoe (Ardy) - Keyboardist , dan Ginanjar Prahasta (Gie) - Drummer..

Jadi kalau korang nak mengenali kumpulan Goliath band ni dengan lebih dekat..korang boleh follow diorang punya :-


So..sebagai permulaan untuk korang mula jatuh cinta dengan kumpulan Goliath Band ni..aku dengan baik hati dan murah hati nya sertakan gambar dan lagu pilihan yang aku selalu dengar dalam kereta (maklum la, aku dah ada CD diorang ni..original dari Indonesia lagi..)









 

Cinta Monyet - Goliath Band



2 ulasan:

mashitah ismail berkata...

share la lagu Goliath Band di Aper.com...
nak tahu jgk ape rasa dia..
sedap ke?? xsedap ke??
(^^,)

Unknown berkata...

ok..i will share dengan korang semua di aper.my...
ehhh..mst la sedap...