Khamis, 5 Mei 2011

Royal Weddings (Prince William & Cartherine) Part 2

Assalammualaikum...
seperti tajuk 2 dah tertera part 2..
so nie al-kisahnye tentang Royal Wedding  la kn..

Arinie aku nak share plak ngan kowg semua
gambar2/video2 yang kowg terlepas pandang
semalam kt tv kowg kn..
dan aku jgk dgr yg wedding nie Jumaat di saksikan
lbih dari 2 juta melalui internet..
dan telah memecahkan rekod penonton
yang menyaksikan perlawanan bola sepak piala dunia..

Jadi aku pn xnak terus membebel sowg2..
kowg layan jew la bahan yg ade nie erk..

Hope kowg heyp dan InsyaAllah kite jmp kt next entry dri blog aku nie k..
dan aku harap gak kowg bleh la komen2 blog aku yg still baby nie..
coz aku xde la pandai mcm kowg yg dh terer kn..

Barangan Cenderahati

Cawan yang dihiasi gambar will & kate semasa pertunangan..
Edisi pinggan pn ade jgk..
Syiling yang boleh d dapati dengan beberapa design dan warna Perak dan Emas
Koleksi Setem
Kalau xsuka pasangan nie bersama..boleh pisahkan dengan koyak 2 setem nie..


Kek & Kereta Kuda

Antara kek yang paling indah aku tgk..

Persiapan terakhir untuk kereta kuda pasangan pengantin..
Patut la berkilat jew lampu ajaib kt tepi kereta 2..
Full body sebelum di buka penutupnya..
Full body Selepas dibuka penutupnya..

Tetamu Selebriti yang menghadiri..

Davic Backham & Victoria
Elton John
Ben & Marina Fogle


Ian Thorpe (Perenang Olimpik Australia)

Tiada ulasan: